چاوک – طراحی و چاپ جعبه بسته بندی دارویی


چاوک با داشتن کادری مجرب و با بیش از یک دهه تجربه در زمینه طراحی و چاپ (چاپ جعبه دارو ) آماده ارائه خدمات زیر به شرکت ها و مجموعه هایی که خلاء گرافیک مناسب را در خود حس می کنند می باشد.

طراحی :

طراحی و اصول گرافیک باعث می شود محصول شما در نگاه اول برای مصرف کننده یک محصول خوب یا بد به نظر برسد ، تصور کنید خریدار یک بسته بندی بی کیفیت و بد رنگ که حاوی محصولی لوکس باشد در دست می گیرد و کمی برانداز می کند پیش خود می گوید ” نمی تواند حاوی محصول خوبی باشد ، چرا که ظاهری خوبی ندارد” .

یا بالعکس فرآورده یا محصولی که شاید ارزش آنچنانی نداشته باشد در یک بسته بندی شیک و مدرن می تواند جلب توجه کند و خریدار را حتی برای یک بار ترغیب به خرید برند شما کند .

همانطور که میبیند طراحی و دیزاین محصول و یا برند شما بسیار حائز اهمیت می باشد و ما در چاوک با توجه به زمینه کاری برند یا محصول شما رنگ ها و طراحی های مرتبط که با بهره گیری از تجربه و دانش طراحی جهت خاص بودن و یکتا دیده شدن می شود را بکار می گیریم تا با خیالی آسوده تنها به فکر کیفیت محصول و فروش بیشتر باشید.

برای دیدن برخی از نمونه طراحی های انجام شده در چاوک بر روی لینک کلیک کنید.

چاوک چگونه طراحی هایی می تواند انجام دهد:

  • لوگو
  • سربرگ و اوراق اداری
  • هرگونه جعبه و بسته بندی
  • بروشور
  • طرح های خاص
  • و هرگونه طراحی مورد نظر مشتری

تمامی طرح هایی که خروجی آن توسط مجموعه ما دیزاین شوند اختصاص یافته و توسعه یافته توسط چاوک می باشد لذا نگران کارهای کپی نباشید ، طرح های شما کاملا اورجینال و خاص خواهد بود.

در دو محیط بیت مپ (فتوشاپ) و وکتور ( ایلاستریتور و کرل) تمامی طرح ها نهایی می شوند، نظر به اینکه تسلط بالای طراح های این مجموعه بر برنامه های یاد شده بسیار بالاست لذا هرگونه طرحی اعم از تبلیغاتی یا بسته بندی بنا به درخواست مشتری قابل اجراست.

نکته مهم در خصوص طراحی این مجموعه به صورت کاملا رایگان مشاوره طراحی و برندینگ را برای تمام افرادی که مشتری یا حتی غیر از مشتریان ما می باشند را در نظر گرفته است.

چاوک | طراحی و چاپ بسته بندی دارودر چاوک چاپ به چه صورت انجام می پذیرد :

طراحی های انجام شده ( بروشور ها ،کاتالوگ ها و….) نیاز به چاپ با کیفیت دارند تا هم طرح خورد بهتر نشان دهد و هم تکنیک های چاپ با نظارت صفر تا 100 تو سط ناظرین متبحر چاوک خروجی کار را بدون هیچ ایراد برای شما خواهد داشت .

تضمین کیفیت چاپ از دیگر خدمات چاوک می باشد که خیال شما مشتری محترم را آسوده خواهد کرد.

چاپ جعبه دارو :

تاکنون تخصصی ترین نوع چاپ که در چاوک صورت می پذیر چاپ جعبه های دارویی بوده است .

برای دیدن برخی از نمونه کارهای چاپ شده در چاوک بر روی لینک کلیک کنید.